Приватний інноваційний вищий навчальний заклад IV рівня акредитації в місті Дніпро, Україна. Якісна освіта, що відповідає міжнародним стандартам.
 
Андріяшівський дошкільний навчальний заклад( ясла - садок) "Сонечко" Андріяшівської сільської ради Роменського району Сумської області

Група " Малятко"

           

 

                          Група « Малятко»

 

                                                        

 

                                 Вихователь: Мельник Ольга Василівна

Вийшла курка погуляти ”

Заняття із сенсорного розвитку

 

Мета : вчити дітей розрізняти, вибирати, співвідносини і називати кольори предметів, виконувати дії з предметами за вказівкою вихователя; закріпити поняття “ великий  - малий ”,

 “ один — багато ”; розвивати мислення , зорову пам'ять , орієнтацію в просторі, сприймання кольору, дрібну моторику пальців рук; активізувати аналізаторську систему; виховувати позитивні емоції, увагу, доброзичливість, самостійність.

Зорова корекція: вчити перебирати і сортувати зерно.

Активізація словника: курка, курчата, бантик, галявина, кошик, килимок, зернятка, кукурудза, пшоно.

Матеріали: демонстраційний — зелене тло (галявина), стійка площинна фігурка курки, кошик із серветкою,стрілки — доріжки(3 шт.), килимки для дітей, мисочки для курочки та курчат;

Роздавальний — стійкі площинні фігурки курчат( за кількістю дітей), різнобарвні паперові килимки, тарілочки( по 2 для кожної дитини), зернятка кукурудзи, пшоно.

Хід заняття:

1.  Використовується ігровий момент: діти відгадують за звуконаслідуванням “  ко – ко – ко ”( чути за дверима), хто завітав до нас у групу. Двері відчиняються — за ними курка, яку вихователь тримає в руках. Від її імені каже дітям , що курка дуже стривожена, бо згубилися її діти. Запитує малят, як звуть дитинчат курки, і вони відповідають, що курчата. Відгадують загадку:

Жовтенькі клубочки  ходять біля квочки. Курка просить допомогти їй віднайти курчаток, і діти обіцяють це зробити.

2.  Малі шукають курчат у кімнаті і помічають стрілки - доріжки. Вихователь повідомляє, що ці доріжки чарівні, бо мають очі  і все бачать. Діти йдуть вздовж доріжок у напрямку, який показують стрілки  і віднаходять кошик. У ньому щось пищить — ось тут і сховалися курчата.

3.  Вихователь бере кошик в руки і веде дітей до галявини. Висаджує на неї курку, а діти — курчат із кошика. Закріплюють поняття: курка велика, а курчата маленькі; курка — одна, а курчат — багато. Малята розглядають курчат і відповідають на запитання вихователя:

Які курчата?( гарненькі, маленькі, жовті)

Якої форми в них тулуб, голова?( кругленькі). А що в курчат більше голова  чи тулуб?( тулуб більше ніж голова)

4.  Вихователь запитує дітей, чи вони сьогодні снідали. Діти відповідають. Вихователь каже, що курка з курчатами теж  хоче поснідати, а для цього їх треба посадити на килимок такого самого кольору. Який у нього бантик. Вихователь висаджує курку. Закріплюються назви кольорів.

5.  Вихователь пояснює дітям , що курка з курчатами їстимуть зернята . Показує -  в мисочці кукурудза разом із зерном. Ці зерна треба перебрати: великі знадобляться для курки, дрібні — для курчат. Закріплюються назви: кукурудза, пшоно. Діти сідають за стіл і сортують зерно у свої тарілочки. Потім  кукурудзу висипають у мисочку для курки, а пшоно -  у мисочку для курчат і ставлять біля кожного.

6.  Дітям пропонують стати курчатами. Вони вдягають нагрудні символи — картонні овали з зображенням курчат з бантиком; одна дитина  курка — мама із відповідним зображенням — символом. Проводиться гра “ Курчата ” . Вихователь  промовляє текст, а діти виконують те,про що в ньому йдеться.

Вийшла курка погуляти і травички пощипати,

З нею - малята, жовтенькі курчата.

Курка каже : “ Небезпека! Не відходьте ви далеко,

Землю підгрібайте, зернятка шукайте ”

З'їли зернят і жука, дощового черв'яка .

Попили водиці повненьке коритце.

7.  Курка дякує малятам за доброзичливість, за уважне і турботливе ставлення до курчат.